joi, 11 septembrie 2008

Pe urme becaliene


Am gasit un site care iti calculeaza cate camile, capre si oi ti-ar valora consoarta daca te-ar duce capul sa o vinzi la beduini (asta dupa ce ai momit-o cu o excursie in Egipt sa vada piramidele).
Eu scot ceva - ceva. Mai ales daca imi inchiriez un evreu cu ora care sa-mi investeasca cele 30 de camile, 2 capre si 9 oi cum trebuie, in 5-6 ani stau si eu pe o avere de 2 miliarde jumate ca Becali.
Cristi mi-a luat-o inainte cu oile si acum sta lejer acasa si asteapta sa le creasca lana si sa faca miei cat mai multi. Si-a gasit si alta consoarta si ii merge bine.
Ma intreb insa ca daca e adevarata treaba asta cu sfarsitu' lumii in 2012, nu mai apuc sa-l ajung pe Gigi. Si inseamna ca stau cu marfa pe stoc degeaba. Dar ma consolez cu gandul ca avand 30 de camile pot oricand sa ma apuc de negot cu nisip din Sahara spre Polul Nord.

Niciun comentariu: