luni, 17 noiembrie 2008

Confort(abil)


Mi s-a furat telefonul.
Da, za Nokia N73-u' meu. Mandria tehnologica ce-mi incalzea buzunarul stang de la pantaloni si-mi prajea delicat neuronii in fiecare zi nu mai este. Sau in fine, nu mai este in posesia mea. Interesant insa, e ca toata lumea (oficiala daca pot spune asa) incearca sa ma convinga ca l-am pierdut. Povestea e urmatoarea:
Vineri am iesit in oras cu Lore, Livius si Irina. In prima faza ne-am decis sa mergem in Fabrica. Dj Vadim, un nene rus "care acum sta la New York", avea nush-ce-concert. Populata doar de barman si 2 insi care pregateau scena, Fabrica arata dezolant. Iar pentru cei care nu stiu, Fabrica chiar este ... o fabrica. Ideea este ca am oprit un taxi (Confort) si am plecat spre Opium. In primul rand, nu-mi dau seama de unde dracu vine numele asta de "Confort taxi". O Solenza amarata, pe gaz, neoane albastre si un sistem audio cu baraituri de invidiat din care se "auzea", spre deliciul soferului, "40 km/h". Taximetristul, un pusti avortat probabil, maxim 19 ani, maxim-maxim 23 de kile, fredona "supraponderal sunt, imi plac masinile mari". Foarte frig afara, caldut inauntru, radeam, glumeam ... good times at their very best.
Am ajuns la Opium, ne-am dat jos din taxi si ne-am pregatit sa intram. De-a lungul timpului, mi-am format un obicei ca periodic sa-mi controlez buzunarele. Numai ca de data asta, buzunarul meu stang era mai usor cu un telefon. La 30 de secunde dupa ce m-am dat jos din taxi, telefonul meu era inchis, iar un pusti avortat, maxim 19 ani, maxim-maxim 23 de kile se bucura ca un miner care a dat peste un grup de studenti cu ochelari.
Cei de la Confort m-au asigurat politicos ca mi-am pierdut telefonul si ca pot sa-mi iau gandul de la el. Inclusiv patronul, un domn Anghel, deosebit de serviabil de altfel, m-a poftit pe la ei pt o cafea amicala si o semnatura in condica de reclamatii. Discutia cu politistul de la Circa 10 - Furturi a fost, de departe, cea mai interesanta. Un gras plictisit, cu pungi la ochi si un suierat tabagic, molfaind probabil un covrig cu susan, ca n-are voie sare, face rau (asa mi-l imaginez ca am vorbit doar la telefon) m-a lamurit imediat. Desi nu cred ca terminasem de povestit intamplarea, m-a oprit si mi-a explicat el mai bine cum s-a intamplat. "Deci, dom'le, dumneata ti-ai pierdut telefonu. Sa-ti intre bine in cap asta. Daca vrei poti sa vii, da' ne irosesti timpu'. Si p-al nostru si p-al tau. Asa ca du-te tu mai bine de ia-ti alt mobil si sa fii sanatos." L-am injurat cu patos si mi-a inchis.
Acum stau si ma gandesc daca nu cumva chiar l-am pierdut. Ca daca intr-adevar mi-a fost furat, sa se intample cum zice Livius, "Sa ramana semn pe copilasii lui de taximetrist borat!".

7 comentarii:

Livius spunea...

Jefe tot de la un taximetrist am auzit ca treb sa fii inconstient ca sa dai teapa la taxy ca si client sau sa fugi cu telefonul (orice alt bun mobil) clientului ca si taxymetrist. De ce? Pentru ca este foarte posibil ca intr-o zi zi ploiasa de mai, impodobita cu paduri de "braji" sa te urci in aceiasi masina. Need i go on?
p.s: Un taxymetrist mi-a povestit despre un coleg de al lui care nu a putut sa se abtina si a plecat cu televizorul color nou al clientului care coborase dupa tigari. Faza amuzanta este ca acest client s-a gandit sa se uite la nr taxyului si s-a dus cu politia peste sofer in casa gasindu-l butonand un tv nou color.

Jefe spunea...

"Pana la Baneasa, va rog!"
"Mergeti la zoo la ora asta? Nu e inchis?"
"Nu. Plus ca strutii arata mai bine noaptea."

Anonim spunea...

il bagam in portbagajul taxiului, si ii dam sa se joace cu o bricheta! da! cazul bricheta cu butelia de GPL in spate ! :D merge?

Jefe spunea...

cu o conditie: il legam la maini cu furtunul de la butelie :D

nin spunea...

jefe, cine a stat in taxi pe partea buzunarului cu telefonul? e? la asta te-ai gandit? =))

Jefe spunea...

@nin: Mersi pt empatie

Anonim spunea...

Well, at least I still have my N73.