joi, 12 iunie 2008

Romania - Italia ... se stie


Donadoni, antrenorul Italiei isi anunta jucatorii ca vor juca un meci contra Romaniei. Nimeni n-are chef insa la un moment dat portarul Buffon zice :
- Baieti, uite ce zic. Joc eu singur contra Romaniei si voi mergeti intr-un club. OK?
Toti sunt de acord.
La un moment dat aprind TV-ul si ce vad: 1-0 pentru Italia, gol Buffon in minutul 5! Toti veseli, sting TV-ul si iar se pun pe baute... La capatul celor 90 de minute aprind din nou televizorul si... "Romania 1 - Italia 1, gol Mutu, minutul 90."
Fuga toti la stadion si la vestiare il gasesc pe Buffon, disperat, cu capul in maini... - Ce s-a intamplat, mai Buffon?
- Baieti, imi pare sincer rau, am fost eliminat in minutul 6 ...

2 comentarii:

Livius spunea...

am fost eliminat in minutul 6 si Banel a fost trimis la vestiare in minut 3. Daia am facut pe dracu in patru sa fiu eliminat ca am echipament, bani,cheile de la masina, carduri tot in vestiar :-j

Jefe spunea...

Meciul a inceput cu 15 min intarziere oricum.
Banel furase fluierul.