luni, 21 iulie 2008

:-??

De azi-dimineata imi muncesc creierii sa aflu raspunsul la o intrebare. De ce unii oameni prefera sa bage sub covor sau sub canapea jegul pe care l-au maturat deja din casa?
De fapt, eu vreau sa ajung aici: De ce iti faci unghiile de la picioare cu oja cu sclipici si nu te razi in mortii matii la axile? (n.a. su'brat) Eram in metrou si o tanti suficient de respectabila se sprijinea de o bara. Momentul fatidic s-a petrecut in momentul in care am ridicat privirea sa vad ce statie urmeaza. In loc de "victoriei - peron stanga" am vazut "peruca de su'brat - carare pe dreapta".
Oripilat mi-am coborat privirea doar ca sa imi cada ochii pe picioarele madamei cu unghiile acoperite de 2 straturi de oja si 5 de sclipici de ziceai ca e pom de Craciun.
Mi s-a intors stomacul pe dos. Noroc ca nu mananc dimineata ca ii mai adaugam si eu un strat. Pe masura ce incercam sa-mi gatuiesc sila, langa madama apare matusa lui Ramses. Avea la riduri pe fata, marele canion scria pe ea. Dar imbracata cum?! Cu tenisi verzi, bluza transparenta, fara sutien, unghiile de la maini negre si parul vopsit roz cu blond ... speechless
Sunt complet oripilat.

2 comentarii:

Livius spunea...

Matusa lui Ramses calare pe scarabei :-j

Jefe spunea...

scara B-eu, scara C-eu, scara D-eu