marți, 11 decembrie 2007

Pissed-off


Sa vezi si sa nu crezi.
O scena emotionanta s-a desfasurat inaintea ochilor mei ieri seara la metrou la Unirea. Mai precis in faimosul pasaj care leaga cele 2 statii. Era ceasul seara. In jur de 7. Muncitori obiditi se intorceau tarsindu-si picioarele spre casa. Numai o fasneatza de fata, toata un zambet, voie-buna, compatimire si empatie (greu de imaginat, stiu) tinea de maini o baba. Insa nu pe bunica, ci o cersetoare terminata de ani, batai, nepoti plecati si etc. Si cand o strangea juna mai cu foc, ii dadea 50 de mii si ii promitea stelele de pe cer, baba a izbucnit. Am bagat eu de seama ca insufletirea fetei incepuse sa o cam manance in cur pe baba care isi tot roia plictisita privirea impovarata de ani dar mi-am zis a motivu' ar fii altul. Pana cand talpa iadului s-a smucit vioaie din bratele (de altfel finute al donsoarei) si a inceput sa urle: "Du-te dracu si lasa-ma in pace cu tampeniile astea ale tale. Iti dau banii inapoi numai pleaca. Nu vezi cat pierd din cauza ta. Hai valea!"
Saracuta fata a ramas ca la dentist; eu si alti gura-casca am facut ochii mari a mirare si ne-am continuat drumul. Pe hoasca dracu o durea fix in chizda ridata de bunavointa tinerei. Ba mai mult, mai avea putin si o lua la palme.
Nu ma mira reactia ei insa, cat ma mira acest "hai sa te ajut nenorocito" al tinerei. Sub ce cacat de piatra o fi trait incat nu-si a seama ca de la cel mai vai-mortii-lui tzanc si pana la a mai ruginita cotoroanta, sunt toti o apa si-un pamant.

5 comentarii:

Jefe spunea...

Imi asum toate greselile de exprimare & gramatica, care este

Anonim spunea...

"chizda ridata de bunavointa fetei" ... niiiice :))))

Jefe spunea...

and also true :D

Anonim spunea...

ii faceam loc de veci pe loc intre treptele scarii. O camuflam de nici moartea n-o mai gasea... stiam eu ca e o mare mafie cersetoria, dar...
ma gandesc ca exista cativa (foarte foarte putin) care chiar mai au benoie de ajutor si nu mai primesc din cauza restului de lepre de pe "piata"...

galushka

Anonim spunea...

stateam intr-o zi in masina in parcarea din fata garii de nord...si cum stateam eu vad mare adunare de aurolaci, vreo 20 asa..dupa vreo 10 minute opreste chiar langa mine un mertzan SLK argintiu si coboara din el o boratura de tzigan care se duce la aurolaci si-i ia la intrebari. Toti scot ca la comanda banii de prin san, ciorapi, etc si-i predau "domnului" care, sa moara ce-am pe gard, scoate un PDA si-i trece la raboj.
unii care nu si-au facut planul au si incasat-o...

Ce sa mai zic...era informatica e peste noi!!!
george