joi, 18 decembrie 2008

Happy end cu aroma de Gold Fish



Leapsa primita de la Bogdan, Cristi si Yoda cu cele 3 lucruri pe care le-as face inainte sa ma duc dupa Coposu si Dossey m-a ingandurat putin. Adica de ce as avea nevoie de ceva care sa ma fericeasca? Ca sa imi para si mai rau ca dau coltu'? Sincer. Sau macar ultima dorinta sa-mi lase un gust dulceag de sange in gura.
Sa ma retrag intr-un ton optimist, moartea sa-mi apara ca o croaziera de lux in Caraibe.
Asa ca fara prea mare tam-tam, iaca-ta-mi "my last (3) wills":

1. Sa-l sodomizez pe Mircea Badea

2. Andu sa castige 50 000 de euro la ruleta cu 100 de mii de lei (vechi) imprumutati de la Livius

3. Sa am un rendez-vous cu Mengele, Torquemada si un bishon turbat concomitent

LATER EDIT: Nu, nu vreau sa dau leapsa mai departe. Dati-ma in judecata!

15 comentarii:

Livius spunea...

Pey o sa mori cum ai trait. Daca se hodine bila unde trebuie intra si suta de mii, macar de un apartement si un spark acolo nah.

Jefe spunea...

@Livius: Daca mori asa cum ai trait inseamna ca nu prea mai conteaza ultimele 3 lucruri pe care le-ai facut inainte, nu?
Plus ca mi-ai servit-o pe voleu p-asta, iar personalitatea mea fermecatoare nu are cum sa o treaca cu vederea. Tu crezi ca o sa mori inecat?

Livius spunea...

Inot prea bine Jefe ;). Tu crezi ca o sa mori razand mimand sofatul cu o perna?

Jefe spunea...

Posibil. Cu o conditie insa: Mengele sa dea tot ce are mai bun din el (sau din buzunare).
Dar vezi tu, n-ai luat in calcul situatia in care ti se pune un carcel (crampa musculara pt snobi intelectuali)

Unknown spunea...

n doye e viu :-??

Livius spunea...

@Jefe: Iar zambesti subtil si multumit de sine in spatele monitorului ?

Jefe spunea...

@Livius: Nu sunt Jefe. Sunt constinta ta. "Hmmm. Daca nu am ce sa-i raspund, ia mai bine sa incerc sa fac o gluma. Da, stiu ce-i raspund: <<@Jefe: Iar zambesti subtil si multumit de sine in spatele monitorului ?>>
Dau post comment si gata. Mama, ce destept sunt. Nu stiu de ce dar presimt ca o sa mi-o fur. Iar. Dar nu ma pot abtine. Ma inteapa cobra in cur.
Constinta out!"

Jefe spunea...

@cristian: Dossey, my bad

Jefe spunea...

@Livius: Don't bite more than you can chew!

Livius spunea...

1.alex jefe: Don't bite more than you can chew
2.alex jefe: te-am prevenit sa nu musti mai mult decat poti mesteca
3.@Livius: Don't bite more than you can chew!

Esti mandru de ce ai descoperit ca poti sa faci cu cuvintele? Urmatorul pas este sa mai schimbi placa puiutz. Hai, curaj!

Jefe spunea...

@Livius: "Sunt constinta ta: Recunosc ca recurg la gesturi disperate, dar nu am nimic mai bun de scos. Hai sa dau copy paste de pe mess. Ma fac de cacat dar macar incerc - patetic ce-i drept - sa am ultimul cuvant. Poate am noroc si nu-si da nimeni seama.
Constinta out"

Anonim spunea...

Ma bag la prima...

Jefe spunea...

@tzu: horny little bastard :))

Natasha spunea...

:))) ce dorinte ai si tu ai innebunit d tot:)) si tzu o data cu tn

Jefe spunea...

@Natasha: Ai vrea sa te uiti? :D