marți, 22 aprilie 2008

Ratza la tava garnisita cu banane si sos Scapau


Pe romaneste vorbind (aia de zi cu zi) Sa-mi bag pula!. Da, am zis-o. Si o mai zic o data "Sa-mi bag PULAAAA!". De cate ori vreau o zic si cu sublinieri, cu @ (as in pul@) si cu ce vrea muschiu' meu. Pentru ca am dreptul la libertatea de exprimare. Si mai am dreptul sa nu fiu discriminat ca vorbesc asa. Singura norma pe care as incalca-o ar fi cea a bunului simt (Ba, acesta, nu-i frumos sa vorbesti asa. Nu-i frumos) care nu se prea pedepseste in vre-un fel. Cu toate astea eu am inceput sa fiu discriminat.
Ca sa ajung mai repede la subiect, a intrat mai noi in vigoare o lege (votata era mai demult) care interzice fumatul in TOATE spatiile publice. Fara exceptie, fara stelute (as in *, ca in reclamele proaste).
Reactia mea de viciat iresponsabil si de Gargamel (un personaj malefic din Strumfii) al sanatatii este "Ma pis pe voi handicapatilor care-mi furati dreptul la exprimare (intr-un sens mai larg evident) si ma discriminati si etichetati ca pe ultimu' talhar!"
De ce sa-mi beau cafeaua iarna la -20 de mii de grade in fata cafenelei? De ce sa merg 12 ore cu trenu' fara sa am un loc unde sa pot fuma, fara sa deranjez pe nimeni? De ce sa iau o gura de bere si sa ma grabesc pana la mine in casa sa-mi fumez tigara in liniste? De ce in mijlocul unei discutii cu o gagica intr-un club sa dau fuga la baie unde sa fumez tirat o tigara? De ce? Pentru ca vreti voi? Va asteptati sa inghit porcariile si minciunile voastre de cacat cu sanatatea celor din jurul meu? Da-te-n mortii matii, fa-mi un loc unde sa-mi zbor plamanii in liniste, dar sa ma bucur de aceleasi conditii ca si "protejatii" tai. Nu sunt nici lepros si nici idiot ca sa nu-mi dau seama de interesele imense ale producatorilor de medicamente, ale agentiilor de asigurari de sanatate, ale oportunistilor campaniilor sociale "ani, anti, anti" etccccccccccc.
Ma duc sa-mi aprind o tigara si sa suflu fumul in fata lu fic-tu ala micu de 2 ani. Pt ca violenta (de orice fel) naste violenta. Remember Prohibitia din America si rata criminalitatii care a crescut cu 48% in 2 luni si a ajuns la 130% intr-un an.
Sa-mi bag pula.

PS: in tine!

9 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tare gogu':)

Ideea e ca eu m-am lasat de fumat :))am 3sapt,hehe ! Si deci ar fi un lucru bun sa nu-mi sufle vecinu fum in farfurie ...:)

Pe partea cealalata... ar fi bine sa existe loc peste fumatori peste tot... nu de alta, dar sa fie acolo pt. atunci cand ma reapuc de fumat :))

Jefe spunea...

E vorba ca sunt incalcate niste drepturi aici. Dreptul la exprimare, dreptul la nediscriminare etc.
In Paris spre exemplu s-a interzis de tot fumatul in cafenele WTF!!!
Si o cafea pe terasa cafeneli costa 7 euro, pe cand una inauntru, la aceasi cafenea e 2 euro. WTF again

Jefe spunea...

*cafenelei

Anonim spunea...

jefe, i agree complet. ai dreptate. te rog sa te dezbraci si sa protestezi in fata Guvernului. Atarna-ti o scrumiera de gat si flutura deasupra capului radiografia de la plamani!

Jefe spunea...

@cristi Iar tu poti sa bati din usa in usa descult si in parpalac galben, manjit de scrum pe fata sa strangi semnaturi pentru a vota schimbarea legii in Parlament ;)

Anonim spunea...

true, true

Livius spunea...

Daca tigarile ar fi fost inventate acum mai mult ca sigur ca ar fi fost scoase in afara legii si catalogate drept narcotice. So...nu e chiar o lege atat de aiurea.

Jefe spunea...

E aiurea pt ca fumatorilor le sunt interzise niste drepturi. Si sunt priviti ca niste leprosi, paria societatii. Nu mi se pare normal. Sa se faca la fel si cu alcoolul, olynth, coca-cola.
Rasul curcilor!

nin spunea...

as mai fi zis si eu ceva dar mi-e frica de furia ta ... da tot zic: poti sa bagi ce vrei, unde vrei atata timp cat nu poate fi fumat ;)