luni, 9 iulie 2007

No vrajba alouded


Dupa cum am observat (doar eu se pare) mi-am facut blog. Pe blogspot ca sa fiu mai exact. Si daca tot e pustiu in habitatul meu, de ce nu as posta si eu ceva. Sunt setat pe relax mode. (Pt cei care nu stiu, acest mod se acceseaza din meniu sau apasand F13)
O berica, o tigara, un calculator. Mess, blog. Eventual un film. Important e ca fac totul cu o foarte profunda detasare si contemplativitate. Foarte after after after hours se intampla totul.
Acum realizez ca mi-am promis ca acest blog sa fie despre si cu advertising. Mda. Din vasta mea experienta in publicitate de aproximativ 4 luni, nu pot sa va impartasesc mare lucru. Decat ca o sa incerc sa pun unele printuri sau spoturi mai interesante. Pentru azi nu e nimic in program. V-am zis doar ca azi e pe relazare.

Un comentariu:

dj_allexino spunea...

intr`adeva acest jefe spune multe adevaruri prin aceste cuvinte.Spre exemplu...orice chef se termina cu un relax...chill mode(pentru unii, altii isi recupereaza dorinta de a traii,dupa ce alcolul i-a cauzat febra musculara la ficat). Cum spuneam...acest mod de relaxare este recomandat persoanelor de orice varsta...si ma bucur k cineva a luat atitudine de a`l face public:D